Alla inlägg under februari 2012

Av Elin - 9 februari 2012 19:08

Hej igen

Denna blogg blev helt bortglömd under hösten. Vardagen rasar på och då finns det inte så mycket tid för att sätta sig ner och fundera över dagen som gått. Kanske vore det bra att väcka liv i den igen för reflektion är alltid bra och det kan vara intressant att få lite persoektiv på sin tillvaro.

Vad händr i mitt liv egentligen, hur har jag det? Jag är lyckligt lottad, jag har två fantastiska ungar, en man som jag älskar, vänner som finns där när det blåser likväl som när solen skiner, ett jobb som jag trivs med. Jag har det riktigt bra! Det kanske kan vara bra att skriva lite om mitt liv för att påminna mig själv om detta när stressen närmar sig och livet känns stressigt och fjuttigt.

Lite liv i min blogg kanke det kan bli!?

Presentation


Jag heter Elin, är 40 år. Jag är gymnasielärare, har två barn och är gift. Jag bor i ett hus utanför Stockholm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Elins gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards