Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Dag 3

Av Elin - 28 april 2013 07:17

Igår var en helt galen dag. Blodsockret åkte berg- och dalbana och jag försökte reglera med pumpen men det slutade i alla fall med att jag blev tvungen att äta två smörgåsar när vi kom till Resarö. Middagen var säkert inte så nyttig men jag försökte tänka på att ta mindre potatis och av den goda quisch som var förrätten. Efterretten skrapade jag bara lite på för syns skull och det är jag stolt över   

Idag är det träning på fm och sen blir det npg besök från släkten till middag eftersom de åker hem imorgon. Jag ska minsan kämpa på, så det så!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 september 2014 16:34

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för...

Av Elin - 26 september 2014 16:33

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för...

Av Elin - 26 september 2014 16:33

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för...

Av Elin - 26 september 2014 16:29

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för...

Av Elin - 12 maj 2013 20:17

Det har gått ganska bra med maten men det är tråkigt! Jag vill äta glass, glass, glass. Sitter istället här med en liten skål naturella nötter, gott men inte som glass   . ...

Presentation


Jag heter Elin, är 40 år. Jag är gymnasielärare, har två barn och är gift. Jag bor i ett hus utanför Stockholm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Elins gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards