Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Dag 2

Av Elin - 26 april 2013 14:47

Imorse vägde jag mig och mätte kroppen. Inte särskilt upplyftande men nu har jag i alla fall en utgångspunkt och förhoppningen är ju att se resultat. Jag skulle behöva gå ner 20 kg för att vara helt nöjd men inser att 15 kg är mer rimligt och denna gång är det en långsiktig planering jag behöver. 


Dagen har gått bra hittills och gårdagen gick bra! Nu är det ju personalfest ikväll så det känns ju inte så muntert men kul ska vi ha och sen får det bli nya tag imorgon!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 september 2014 16:34

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för...

Av Elin - 26 september 2014 16:33

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för...

Av Elin - 26 september 2014 16:33

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för...

Av Elin - 26 september 2014 16:29

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för...

Av Elin - 12 maj 2013 20:17

Det har gått ganska bra med maten men det är tråkigt! Jag vill äta glass, glass, glass. Sitter istället här med en liten skål naturella nötter, gott men inte som glass   . ...

Presentation


Jag heter Elin, är 40 år. Jag är gymnasielärare, har två barn och är gift. Jag bor i ett hus utanför Stockholm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Elins gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards