Alla inlägg under september 2014

Av Elin - 26 september 2014 16:34

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för. Som alla gånger förr. Jag har lagt på mig igen och känner mig tjock och ful. Målet är inte att vara supersmal men jag vill kunna använda mina kläder! Nu sitter så många fina klänningar, blusar och byxor i gareroben och blir dammiga. Kanske kan det hjälpa mig, som det gjort tidigare, att skriva om min kamp mot dessa satans kilon och min katastrofalt dåliga karaktär.

Av Elin - 26 september 2014 16:33

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för. Som alla gånger förr. Jag har lagt på mig igen och känner mig tjock och ful. Målet är inte att vara supersmal men jag vill kunna använda mina kläder! Nu sitter så många fina klänningar, blusar och byxor i gareroben och blir dammiga. Kanske kan det hjälpa mig, som det gjort tidigare, att skriva om min kamp mot dessa satans kilon och min katastrofalt dåliga karaktär.

Av Elin - 26 september 2014 16:33

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för. Som alla gånger förr. Jag har lagt på mig igen och känner mig tjock och ful. Målet är inte att vara supersmal men jag vill kunna använda mina kläder! Nu sitter så många fina klänningar, blusar och byxor i gareroben och blir dammiga. Kanske kan det hjälpa mig, som det gjort tidigare, att skriva om min kamp mot dessa satans kilon och min katastrofalt dåliga karaktär.

Av Elin - 26 september 2014 16:29

Nu är det dags igen! Pinsamt och tradigt så in i bomben men jag måste göra ett nytt försök. För snart ett år sedan gick jag ner 7 kg och genomförde en bröstreduktion. Jag var så nöjd och så på rätt spår. Och sen föll jag igen. Som så många gånger för. Som alla gånger förr. Jag har lagt på mig igen och känner mig tjock och ful. Målet är inte att vara supersmal men jag vill kunna använda mina kläder! Nu sitter så många fina klänningar, blusar och byxor i gareroben och blir dammiga. Kanske kan det hjälpa mig, som det gjort tidigare, att skriva om min kamp mot dessa satans kilon och min katastrofalt dåliga karaktär.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Elin, är 40 år. Jag är gymnasielärare, har två barn och är gift. Jag bor i ett hus utanför Stockholm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Elins gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards